Vossenjacht groot succes!

Wat hebben we genoten van de Vossenjacht afgelopen vrijdag! We gingen allemaal op zoek naar de juffen, die zich verkleed ergens in de buurt van de school bevonden. Bij iedere "Vos" luisterden we naar een fragment uit een boek. Als we het boek hadden geraden, kregen we een letter. Alle letters maakten het woord LEESBOEKEN. Heel veel kinderen hadden het woord gevonden, er werd geloot om de winnaars. Steffy uit groep 1-2A, Clara uit groep 5 en Elena uit groep 6 wonnen en kregen een cadeau! Maar we feliciteren iedereen die heeft meegedaan en we kijken terug op een super activiteit!

Ander nieuws

Onze nieuwe bieb is open!

Vandaag was het zover, onze nieuwe bibliotheek is geopend. Drie keer werd vandaag het lint doorgeknipt, door de onderbouw, de middenbouw en de bovenbouw. Wat hebben Frits, Kiki en Elsa deze ruimte omgetoverd tot iets heel moois waar we allemaal mooie boeken uit kunnen zoeken en kunnen lezen!

Kinderboekenweek

De kinderboekenweek is begonnen! Twee schrijvers, Simon van der Geest en Marloes Kemming, bezochten onze school. Marloes kwam op bezoek in groep 1-2, 3 , 4 en 5, ze las voor uit haar boeken en kinderen konden vragen stellen. Daarna tekenden de kinderen een eigenwijs hulpje voor hun eigen bedachte avontuur.

Wieltjesdag

Heel Liduina rolt op wieltjesdag! Iedere woensdag rollen we op school met een fiets, step of rolschaatsen om ons heerlijk uit te leven op het plein.